banner

Friday 10 February 2012

Merentas DESA...-.-



okk sgt2 pnt arini sbb gi skolah tdi...urmm
korang nk tau npe aku gi skolah???
ok2 aku gi skolah bab ade larian merentas desa...
tekejut x huh!!!
hahaha aku x tekejut pownnnnn bab dh 6 thun
aku menyertai larian merentas desa...
nk tau aku rumah ape?????
rumah Hijau lorhhh rumah temenggong,,,,,
nk tau pnt ke x.?????
gile ape cmfirm la penat 5 km!!!!!!
huhuhuhu nk tau spe menang hush!!!!!!!!
rumh Biru mng....nk tau umh hijau dpt nom bpe
dushhh RAHSIA..................
BTW xpela wlau pon rumah hijau kalah
sukan thunan nnti kita kalahkan rumah2
yg lainnnn wahahaha(KEJAM)'-'
k la smpai sini je aku citer penat jari
mengTAIPnye.....ok la see you in other
entry bubye Assalamualaikum...!!!





Terima Kasih kerana sudi membaca


Da Baca ? Sila Like , Donate N Komen Kalau Sudi .

0 budak cantik and handsome:

Credit to :

Cik Fie