Saturday, 25 February 2012

Doodles pertama ku.....


ok ..tetiba pgi tdi rsa bosan so gi ar kt stu blog ni
urmm doodles2 die semua cntik2 aku pon cbe ar wt doodles....
urmmm mula2 buat yg x de background pstu tetiba tngan aku ni rjin
nk wt bunge2,rama2 mcm2 arhh lah2 aku wt jela ni hasil dieeee
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v






haha simple kan.......
btw dpt gak aku wt doodles.......
okla bubye...
assalamualaikum!!~~~~~~~









Terima Kasih kerana sudi membaca


Da Baca ? Sila Like , Donate N Komen Kalau Sudi .

2 budak cantik and handsome:

.........cP~ .........cP~ said...

Salam.

Tahniah sebab berjaya buat doodle pertama! Hmm. Saya bukan tak nak buat tutorial, tapi cara saya buat doodle rumit sampai saya pun tak tau macam mana nak ajar. InsyaAllah, kalau saya makin pandai buat saya mungkin akan usahakan untuk buat tutorial.

Kalau rajin buat, insyaAllah dapat buat doodle yang semakin baik. Practice make perfect!

Nurin Nabilah Nurin Nabilah said...

Owh trima kasih urmm xpela....
sy paham..sy sgt berterima ksih ngan akk sbb sdi bls komen sy urmmm
bleh x akk wt gmbr sy mcm tu hehehe :)

Credit to :

Cik Fie