Friday, 16 December 2011

GERAM!

Dh lme sgt aku geram ngan die ni....aku sbr je, tpi lme kelamaan aku brsbr die smkin bnyk lemak ISH GERAMNYE AKU!!Aku rse cm nk tumbok2 je mke die tu, huhuhu msti korang trtnye2 spe yg aku mksudkan tu kan.Maafla ye aku xleh bgi tau .....aku cme nk luahkan prsaan je kt sini huhu ok lah smpai di sini aje aku cerita psl 'miss ???'malas nk crita pnjng2...meluat plk aku huhu ok la bubye salam...


Da Baca ? Sila Like , Donate N Komen Kalau Sudi .

0 budak cantik and handsome:

Credit to :

Cik Fie